Kolorowe lato na paznokciach - podsumowanie

Wczoraj zakończyła się akcja Maliny "Kolorowe lato na paznokciach"- dzisiaj przyszedł więc czas na małe podsumowanie.

Chciałabym zacząć od tego co dało mi uczestnictwo w akcji:

Jako mama dwójki dzieci, powiem szczerze, trochę się rozleniwiłam. Kiedyś uwielbiałam malować paznokcie, a w ostatnim czasie kończyło się na kupnie lakierów... Niestety opowiednią ilość czasu na pomalowanie paznokci mam tylko wieczorami, gdy dzieciaki już spią. Często bywało tak, że postanawiałam sobie, że jak tylko zasną to biorę się za pazurki. A gdy już tak się stało, ja wymęczona po całym dniu stawałam przed dylematem: malować czy iść spać, malować czy spać... kończyło się tym, że szłam spać.
Dzięki akcji Maliny potrafiłam się zmotywować i właściwie każdego dnia cieszyć sie zadbanymi paznokciami. A nie ukrywam, że pomalowane paznokcie pozytywnie wpływają na moją pewność siebie i samopoczucie, choć nie potrafię tego wytłumaczyć.
W każdym razie uważam, że pomysł z akcją był świetny! Szkoda, że już się skończyła, bo właśnie dotarło do mnie kilka cudownych lakierów...


A teraz czas na mały skrót zaprezentowanych przeze mnie lakierów (żeby przejść do recenzji naciśnij na wybrane zdjęcie):

1. Smart Girls Get More, nr 51



2. Silcare, The Garden of Colour, nr 53



3. Eveline, Colour Show, nr 431



4. Golden Rose, Fashion Color, nr 31



5. Oriflame, Pure Colour, Nude Pink



6. Sensique, French Manicure with tefpoly®, nr 131



7. Joko, Virtual, Fashion Mania, nr 79



8. Sally Hansen, Hard as Nails Xtreme Wear, nr 340 Mint Sorbet



Przy okazji trwającej akcji przypomniałam Wam też kilka już wcześniej recenzowanych przeze mnie lakierów:

9. Bell, Air Flow, Lotus Effect (Lakier przepuszczający powietrze), kolorek niebieski.



10. Pierre Rene, Top Flex, Soft Camel.



11. Orfilame, Pure Colour, Dark Purple



12. Silcare, The Garden of Colour, nr 53



13.Wibo, Nail Obsession Gel Like, Roziskrzone niebo




Patrząc na powyższe kolory potwierdzam: "Kobieta zmienną jest".

Przyszła pora na wybór letniego hitu: Przyznaję, że miałam nie lada problem. Po długim namyślę stawiam na Golden Rose, Fashion Color, nr 31. Uwielbiam ten kolor i połysk.  Do tego trwałość powalająca. To jest mój hit!

Celem akcji było:
- zabawa kolorami,
- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu.

Cel w 100% osiągnięty :)


Jestem ciekawa Waszych hitów. Dawajcie linki to z chęcią do Was zajrzę :)

Komentarze

  1. A moim faworytem u Ciebie jest ten piękny pomarańcz :) Ale świetna akcja tymi zmieniającymi się zdjęciami , nigdy ni wpadłabym jak to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. latem żywe kolory lub pastele kupuje

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, połysk jest niesamowity w GR ;) Jednak róż i u Ciebie króluje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 6 najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 i 9 najbardziej mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej spodobał ten miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomarańcz i fiolet najpiękniejsi!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie koralowe wyglądają, zdjęcie Ci się udało, jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego przedstawiłaś ja wybrałam u siebie jasno niebieski

    OdpowiedzUsuń
  10. Hit piękny, ale ten chabrowy pod 9 też cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolor :-) pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie urzekł nude z oriflame :)
    Nie wiedziałam nawet, że już jesteś mamą i to w dodatku dwójki dzieciaczków :)
    Jak mają na imię i w jakim są wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieciaczki możesz zobaczyć w recenzjach fotelika i wózka.
      Jeden trzylatek - Dawid i roczniak Kornelek.

      Usuń
  13. Ten sam bym wybrała choć inne też są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej wpadła mi w oko propozycja nr 8 - uwielbiam takie miętuski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi sie u Ciebie nr 8 najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory, aż trudno się zdecydować na ten jedyny;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie mięta! zresztą wszystkie kolorki są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nudziak od Avon - zakochana- pozostałe też ładniutkie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się właśnie w dwójce! Genialny kolor, choć chyba niestety do moich ciuchów by nie pasował...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!