Kolorowe lato na paznokciach, Oriflame, Pure Colour, Nude Pink

Dzisiaj kolejna, piąta już odsłona akcji "Kolorowe lato na paznokciach".


Chciałam Wam pokazać lakier Oriflame, który mam już od pewnego czasu, ale niestety rzadko po niego sięgam.




Kolor to brudny, perłowy róż. Szczerze powiem, że jest nawet ładny, ale nie w moim guście. Wolałabym wersję klasyczną, bez drobinek, albo najlepiej matową.


Lakier zamknięty jest w 8 ml słoiczku. Niestety nakrętka jest mało wygodna - nieporęczna. Pędzelek za to jest odpowiedni więc lakier łatwo się nakłada. Dwie warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia płytki paznokcia.





Trwałość jest całkiem całkiem- do 5 dni. Tak jak pisałam kolor nie do końca mi odpowiada, więc pomyślałam, że pewnie i tak szybko zejdzie. A on się trzymał i trzymał... Za to wielki plus.

Podsumowując - kolor nie do końca mój, ale jeśli chodzi o sam lakier to jestem pozytywnie zaskoczona.

Nazwa: Oriflame, Pure Colour, Nude Pink
Cena: ok. 14 zł, w promocji ok. 8zł
Pojemność: 8 ml
Dostępny: Oriflame
Czas schnięcia: kilka minut
Trwałość: do 5 dni

Komentarze

  1. no to ładnie się trzymał na pazurkach :) kolor wcale nie taki zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trwałość ok, cena jak dla mnie tylko w promocji do zaakceptowania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra trwałość ;P A kolor fajny całkiem, mimo że nie lubię jasnych :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobny kolor z Avonu - fajnie wyglądał na pazurkach, tak wiosennie i lekko :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny delikatny kolor, LUBIĘ TO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że tak długo będzie trzymał, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go i nawet dalej mam, trzyma się mocno ale tez rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor, muszę go kupić:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny i prawie naturalny, to lubię w lakierach najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój kolor, ale córcia by była zadowolona...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba ten kolorek no i przede wszystkim trwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Qrcze co Ty robisz, że lakiery u Ciebie się tak długo trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi - na moich paznokciach normalnie lakiery wytrzymują 2 dni. Przeczytaj chociażby o miętowym Essence o którym pisałam... Poszukuję po prostu trwałych i podczas akcji chciałam pokazać jedne z lepszych pod tym względem ;)

      Usuń
  13. Zapraszam Cię do udziału w tagu: Co jest w mojej torebce? - szczegóły: http://rzenn.blogspot.com/2013/06/112tag-co-jest-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor ;) Lubię lakiery z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!