Nietypowe testowanie z Testero

Chciałam Wam pokazać co będę w nabliższych dniach testować. Nie są to tym razem kosmetyki, ale wózek dziecięcy i fotelik samochodowy, które otrzymałam do testów w ramach akcji testowej Programu TESTERO.

1. Wózek Gringo.
"Wyjątkowo zgrabny i lekki wózek typu parasolka, oparty na wytrzymałej ramie aluminiowej. Łatwość składania oraz niewielkie wymiary po złożeniu pomagają w przenoszeniu i przewożeniu wózka."
Więcej szczegółów możecie przeczytać TUTAJ.



2. Fotelik Falcon.
"Falcon to uniwersalny fotel kategorii wagowej 9-36 kg zapewniający wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa. Posiada obszerny zagłówek z regulacją wysokości, 5-punktowe pasy z nakładkami, wygodną zdejmowaną tapicerkę i ergonomiczne podłokietniki. Istnieje też możliwość demontażu pasów oraz oparcia."
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.



Jak wiecie jestem mamą dwóch szkrabów więc z pewnością produkty będą gruntownie wypróbowane. Od jutra zaczynamy testowanie!
Wiem, że niektóre z Was też dostaną taką przesyłkę - pochwalcie się gdy zaczniecie testować.

Komentarze

  1. Gratuluję! Super rzeczy, ja właśnie dziś wydałam 300 zł na fotelik dla małej... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło! Ale fajnie! Fotelik super, ale ten wózek to za delikatny dla mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, to dzieciaki będą szczęśliwe ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak można znaleźć takie akcje z testowaniem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że akurat Caretero prowadzi nabór do akcji tutaj: https://www.facebook.com/CareteroBrand

      Usuń
  5. gratulacje czekam na wyniki testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotelik fajnie wygląda - aż mi się dzieciństwo przypomniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nono;) Fajne rzeczy;D I na pewno się przydadzą;D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie gratuluje. Zycze tylko, aby zakres testowania fotelika nie objal wypadku (ODPUKAC). Fotelik bez testow bezpieczenstwa ADAC nie jest produktem bezpiecznym dla dziecka! Kto bedzie odpowiedzialny za to, jesli cos sie wydarzy i fotelik nie ochroni dziecka? Warto zapoznac sie z testami, chocby tutaj:
    1. http://e-foteliki.pl/webpage/foteliki-samochodowe-testy-adac.html
    2. http://fotelik.info/
    3. http://foteliki-pod-lupa.pl/
    4. Tu można obejrzec kilka crash testow adac http://www.youtube.com/results?search_query=crash+test+adac&oq=crash+test+ADAC&gs_l=youtube.1.0.0.35388.37471.0.39541.5.3.0.2.2.0.246.467.0j2j1.3.0...0.0...1ac.1.11.youtube.FqigHP5lpAM

    Powodzenia z nietestowanymi fotelikami! Oby nie trzeba bylo sie przekonywac o ich braku zapewnienia bezpieczenstwa przy kolizji...

    Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ADAC to niemiecka organizacja konsumencka. Jej badaniom podlegają tylko foteliki samochodowe, które są sprzedawane na terenie Niemiec. Na polskim rynku jest dużo innych firm takich jak: Ramatti, Berber, Caretero, foteliki samochodowe tych firm do tej pory nie były przebadane przez zagraniczne organizacje konsumenckie. Nie oznacza to jednak że są niebezpieczne. Gdyby takie były nie dopuszczono by ich do sprzedaży. Wszystkie foteliki samochodowe sprzedawane w Polsce muszą posiadać Europejski Certyfikat Bezpieczeństwa ECE R44/04 i ten fotelik taki też posiada. Fakt, że jeśli jakiś fotelik był poddawany testom to warto jego wynik wziąc pod uwagę.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. już rozumiem - pod pretekstem rozmowy reklama wypożyczalni fotelików, sprytne. W takim razie cały Pani wywód traci na wartości i pozostanie usunięty

      Usuń
    4. Nie wiem dlaczego mój komentarz został usunięty... nie reklamowałam niczego, bo nie nic nie wypożyczam, nawet nie widziałam co to za link (skupiłam się na konkretach homologacji). O co chodzi??????????? (na priwie chętnie wyślę pani swoje dane, może sobie pani sprawdzić owa "reklamę". Najgorsze są rozmowy nie oparte na konkretach, a te, gdzie usuwa się to, co nam się nie podoba i nie jest po myśli).

      Wyżej podałam kilka innych linków i było ok, teraz wzięłam pierwszy lepszy wyskakujący w googlach i jest problem.
      No to proszę http://fotelik.info/pl/faq/ punkt 5 i 6. I powtórzę - homologacja wspomniana przez panią NIE ZAPEWNIA BEZPIECZEŃSTWA PRZEWOŻONEMU DZIECKU W FOTELIKU Z OWĄ HOMOLOGACJĄ.

      Crash testy są miarodajne, pisałam też wcześniej, iże ADAC testuje opony, auta i tutaj jakoś bierze się pod uwagę bezpieczeństwo, a w fotelikach nie... foteliki z testami bezpieczeństwa ADAC są sprzedawane też w Polsce i tylko takie też kupuję. Dla mnie bezpieczeństwo mojego dziecka jest najważniejsze.
      Proszę porozmawiać z policjantami, specjalistami i dowiedzieć się więcej na temat testów fotelików, ich bezpieczeństwa, a nie tylko powielać cytat wyrwany z kontekstu (który też znalazłam w internecie i tylko na jednej stronie z caretero - ciekawe, prawda?).
      Polecam naprawdę zapoznać się z tematem testów czy bezpieczeństwa fotelików.
      Magda.

      Usuń
    5. a czy ja pani zaprzeczam? Napisałam tylko że testy ADAC są przeprowadzane na rynku niemieckim a firma Caretero tam nie występuje. Brak fotelika w takich testach oznacza tyle, że nie były one przeprowadzone. A cytat nie pochodził ze strony Caretero.

      Usuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!