Eveline, Glicerini, Glicerynowy skoncentrowany krem do rąk i paznokci intensywnie nawilżający + wygładzający BIO aloes i masło karite

Ostatnio sporo pisałam o pięlegnacji stóp. Dzisiaj kolej na dłonie. Chciałam Wam pokazać krem, który dostałam od Maliny w ramach akcji "Rewitalizacja dłoni i stóp".





Napiszę Wam kilka słów o intensywnie nawilżającym kremie do rąk firmy Eveline.



Skład:


Zacznijmy może od opakowania. Tubka jest miękka, dzięki czemu łatwo wycisnąć krem. Bałam się jednak, że jak dzieciaki je przez przypadek ścisną to cała zawartość wyląduje na dywanie - jednak nawet to wytrzymało. Nakrętkę zamieniłabym za zamnkięcie typu kilk, bo według mnie jest łatwiejsze w obsłudze. Krem jest lekko przeźroczysty i bardzo lekki. Wystarczy niewielka ilość by nasmarować dłonie. Trzeba jednak uważać, żeby nie przesadzić z ilością. Gdy nałożymy go za dużo pozostawi na dłoniach lepką wartwę. Krem dosyć szybko się wchłania. Zapach ma lekki, przyjemny, trochę cytrynowy - typowy dla kremów glicerynowych.

A teraz działanie.
Krem ładnie nawilża - dłonie stają się gładkie i miłe w dotyku, a uczucie szorstkości znika. Krem wmasowuję również w paznokcie i skórki, ponieważ producent zapewnia, że " krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich". Przyznaję że stan moich skórek się poprawił, ale ze względu na zbyt krótki czas stosowania o wpływie na paznokcie na razie nie mogę nic powiedzieć.

Podsumowując, jestem z tego kremu bardzo zadowolona.

Nazwa: Eveline, Glicerini, Glicerynowy skoncentrowany krem do rąk i paznokci intensywnie nawilżający + wygładzający BIO aloes i masło karite
Cena: ok. 5-6 zł
Pojemność: 100 ml
Dostępny: Rossmann, lokalne drogerie, drogerie internetowe

To jest moja subiektywna ocena.
Inne opinie znalezione w sieci:
1. wizaż
2. bangla.pl

A wy miałyście okazję go wypróbować?

Komentarze

  1. nie uzywałam jeszcze...mowie jeszcze, bo wypróbowanie kremu do rąk to tylko kwestia czasu...mam na ich punkcie hopla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się, ze stosunek ceny do jakości jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład ma dość długi...do rąk stosuję głównie maslo shea, na skórki jest fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena atrakcyjna :) Ja jednak nie używam kremów do rąk, tak po prostu jakoś nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie znoszę tego kremu! Miałam, kilka razy użyłam, ale NIC nie robił. Oddałam swojemu bo potrzebował mazidło do pracy:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie próbowałam, ale zapisuję go sobie na liście kosmetycznej must have i wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego kremu nie próbowałam, choć kiedyś kremy z Eveline były jedynymi do rąk, które kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!