Zmiana nagłówka - który wybrać?

Chciałabym zmienić swój nagłówek. Przygotowałam dwa projekty i nie mogę się zdecydować, który wybrać.

 Banerek z konwaliami, które są moimi ulubionymi kwiatami i które uwielbiam zarówno za wygląd jak i zapach:


czy banerek w moim ulubionym kolorze i z lawendą:


Czy może kombinować dalej? Który Wam bardziej się podoba?

Przy okazji, ostatnio brałam udział w konkursie na nagłówek na blogu Mirrorowisko - co prawda nie mój nie został wybrany, ale wszystkie banereki zostały opublikowane. TUTAJ możecie zobaczyć galerię i skomentować, który banerek Wam się podoba. Jestem ciekawa czy któryś z moich wpadł Wam w oko (oczywiście banerki nie są podpisane).


Komentarze

  1. Lawendę ubóstwiam, ale chyba wybrałabym 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 :) jakoś fiolet bardziej mnie przekonał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ładniej prezentuje się lawendowy nagłówek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawenda, bo daje większy kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 chyba lepiej zapada w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nr 2;)

    Zapraszam na konkurs,do wygrania BON NA BUTY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardziej podoba 2 :)

    u mnie spore rozdanie, jeżeli masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa są piękne, ale chyba przez tą lawendę również wybrałabym drugi:)

    Sama chętnie sprawiłabym sobie podobny, ale niestety nie umiem takich tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są obydwa, ja chyba zdecydowałabym się na lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa są śliczne, w pierwszym konwalie mnie przekonują wyglądem, a w drugim zdecydowanie kolor.
    Moja sugestia jest taka, że jeśli można dodać inne ujęcie kwiatów lawendy, takie bardziej od bukietu a nie łodyżek (jak przy konwaliach) to będzie idealnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i sorry że się tak wymądrzam, ale to jest szczere, i nawet jak zostanie w takiej wersji jak jest to bardzo mi się podoba...:)

      Usuń
  11. Hmmm zawsze zastanawiałam się jak wstawić taki obrazek na bloga... bardzo chciałabym mieć coś podobnego ale nie potrafię tego zrobić .. :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I wybrałaś ten co mi się bardzie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!