W lutym dbam o paznokcie

"W lutym dbam o paznokcie" - to Tag, do którego zostałam zaproszona przez Paczaj ka.
Chętnie wezmę w nim udział, tym bardziej, że już wczesniej wspominałam o tym, że chcę zadbać o swoje dłonie (KLIK)


Czas trwania: LUTY

Celem tagu jest:
* zadbanie o paznokcie przez kilka minut dziennie mimo wielu obowiązków (nakładanie odżywki, smarowanie olejkiem rycynowym, nieobgryzanie, przyjmowanie suplementów diety z witaminami, kąpiele dłoni w ciepłej oliwie, manicure w domowym zaciszu i inne zabiegi mające na celu poprawę kondycji paznokci i skórek)
* poprawa wyglądu płytki paznokci i skórek,
* wyrobienie sobie nawyku pielęgnacji paznokci i skórek,
* radość i duma z zadbanych, zdrowych paznokci.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu (http://wielkikufer.blogspot.com),
- umieść zasady tagu w poście na swoim blogu,
- dołącz do listy obserwatorów bloga Wielki Kufer (http://wielkikufer.blogspot.com),
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję z informacją w jaki sposób dbasz o swoje paznokcie,
- otaguj 3-5 osób.

Dziękuję za otagowanie, a do zabawy zapraszam:
1. Moshie
2. Żaneta Potulna
3. Monikuella

Komentarze

  1. Dziękuję :) Chętnie wezmę udział :) Tym bardziej że sama sobie obiecałam ostatnio zadbać o pazurki :) A w ten sposób zmuszę się w końcu do napisania recenzji o mojej cud-odżywce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym tagiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Widziałam jak wspominałaś dlatego TAG poleciał do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysl!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje ale nie wezme udzialu
    zainwestowalam w tipsy wiec cala ta otoczka wokol paznokci malo mnie dotyczy :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!