Essence Cherry Cherry Girl 03

Lakier: Essence, Cherry Blossom Girl, Cherry Cherry Girl 03

Pojemność: 7 ml

Cena: ok. ?

Dostępny: niedostępny w Polsce, czasem można znaleźć na allegro

Czas schnięcia: kilka minut

Trwałość: 2 dni
Chciałam Wam pokazać lakier Essence z limitowanej serii Cherry Blossom Girl, który wygrałam u EM. Jest niedostępna w sklepach w Polsce (jeśli się mylę poprawcie mnie), ale jakiś czas temu widział aukcję na allegro. Kolor, muszę przyznać jest bardzo ciekawy. Coś pomiędzy żywą pomarańczą a ognistą czerwienią. Lakier jest bardzo gęsty przez co potrzeba trochę cierpliwości i prezycji, żeby ładnie go nałożyć. Plusem jednak jest to, że jedna warstwa naprawdę ładnie kryje (na zdjęciach jest jedna warstwa). Trwałość nie powala, ale z drugiej strony kolor według mnie nie jest najlepszy na codzień. Widziałabym go raczej na jakieś wieczorne wyjście czy specjalną okazję, więc trwałość mi nie przeszkadza. Myślę, że będzie idealny na lato, ładnie też będzie wyglądał na stopach. Z pewnością też wykorzystam do kolorowego frencha.
w naturalnym świetle
z lampą
porównanie
Miałyście okazję wypróbować? Jak Wam się podoba?

To jest moja subiektywna ocena.
Inne opinie znalezione w sieci:
1. lusterko-em
2. freewolnosc

Komentarze

  1. Jaka duża pojemność! Ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że niedostępny w Polsce:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm myślę, że innej firmy lakiery w podobnym odcieniu dostaniemy bez większego problemu, ładny kolorek ale nie powala;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. Zapraszam do siebie i wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz - to niezwykle motywuje do dalszego pisania!